Tradycyjne formy reklamy

Tradycyjne formy reklamyChoć współcześnie wydaje się nam, że nowoczesne formy reklamy mogą wypierać te tradycyjne, to wcale tak nie jest.

Tradycyjna reklama ma się bardzo dobrze, wciąż jest bardzo popularnym i skutecznym sposobem promowania się. Klasyczna reklama obejmuje reklamę zewnętrzną jak i drobne gadżety reklamowe. Reklama zewnętrzna sprawdza się zarówno w okolicy firmy jak i w innych częściach miejscach, zwłaszcza tych uczęszczanych.

Formy reklamy zewnętrznej

Formy reklamy zewnętrznej są bardzo różnorodne. Niezwykle popularne są banery reklamowe. Taki baner jest dobrze widoczny z daleka, więc tym samym zwiększa zasięg naszej reklamy. Na banerze można umieścić ważne informacje na temat aktualnych promocji. Kolejnym sposobem reklamowania się na zewnątrz jest postawienie na ulotki promocyjne. Niewielkie karteczki z logo firmy i wyszczególnioną ofertą sprawdzają się znakomicie w każdej sytuacji. Ulotki są bardzo tanim sposobem reklamowania się. Widocznie budżetu firmy nie naruszy ani samo wydrukowanie ulotek ani ich kolportowanie. Należy jednak dbać o to, aby wydruk był estetyczny, wybrać ciekawy projekt oraz dobrej jakości papier. Przy większym zamówieniu możemy jednak w wielu drukarniach liczyć na atrakcyjne rabaty. Jeśli chodzi o roznoszenie ulotek, do tej pracy można zatrudnić osoby młode, na przykład uczniów czy studentów.

Młodzi ludzie chętnie przystaną na stawkę kilku złotych za godzinę i możemy być pewni, że kreatywni i pełni entuzjazmu ulotkarze na pewno zachęcą przechodniów do skorzystania z naszych usług. Do kolportowania ulotek warto zatrudniać otwarte i sympatyczne osoby, które łatwo nawiązują kontakty, chętnie rozmawiają z ludźmi, są serdeczne i uśmiechnięte. Osoba rozdająca ulotki jest postrzegana jako wizytówka firmy. Należy więc zadbać o to, aby jak najlepiej się prezentowała.

Ważniejsze od atrakcyjnego wyglądu jest w tym wypadku sympatyczne usposobienie danej osoby. Znakomitym sposobem na promowanie firmy jest także zainwestowanie w gadżety reklamowe, takie jak długopisy, notesy czy inne akcesoria z logo firmy.