Choć współcześnie wydaje się nam, że nowoczesne formy reklamy mogą wypierać te tradycyjne, to wcale tak nie jest.
Tradycyjna reklama ma się bardzo dobrze, wciąż jest bardzo popularnym i skutecznym sposobem promowania się. Klasyczna reklama obejmuje reklamę zewnętrzną jak i drobne gadżety reklamowe. Reklama zewnętrzna sprawdza się zarówno w okolicy firmy jak i w innych częściach miejscach, zwłaszcza tych uczęszczanych.
Formy reklamy zewnętrznej
Formy reklamy zewnętrznej są bardzo różnorodne. Niezwykle popularne są banery reklamowe. Taki baner jest dobrze widoczny z daleka, więc tym samym zwiększa zasięg naszej reklamy. Na banerze można umieścić ważne informacje na temat aktualnych promocji. Kolejnym sposobem reklamowania się na zewnątrz jest postawienie na ulotki promocyjne. Niewielkie karteczki z logo firmy i wyszczególnioną ofertą sprawdzają się znakomicie w każdej sytuacji. Ulotki są bardzo tanim sposobem reklamowania się. Widocznie budżetu firmy nie naruszy ani samo wydrukowanie ulotek ani ich kolportowanie. Należy jednak dbać o to, aby wydruk był estetyczny, wybrać ciekawy projekt oraz dobrej jakości papier. Przy większym zamówieniu możemy jednak w wielu drukarniach liczyć na atrakcyjne rabaty. Jeśli chodzi o roznoszenie ulotek, do tej pracy można zatrudnić osoby młode, na przykład uczniów czy studentów.
Młodzi ludzie chętnie przystaną na stawkę kilku złotych za godzinę i możemy być pewni, że kreatywni i pełni entuzjazmu ulotkarze na pewno zachęcą przechodniów do skorzystania z naszych usług. Do kolportowania ulotek warto zatrudniać otwarte i sympatyczne osoby, które łatwo nawiązują kontakty, chętnie rozmawiają z ludźmi, są serdeczne i uśmiechnięte. Osoba rozdająca ulotki jest postrzegana jako wizytówka firmy. Należy więc zadbać o to, aby jak najlepiej się prezentowała.
Ważniejsze od atrakcyjnego wyglądu jest w tym wypadku sympatyczne usposobienie danej osoby. Znakomitym sposobem na promowanie firmy jest także zainwestowanie w gadżety reklamowe, takie jak długopisy, notesy czy inne akcesoria z logo firmy.